روز جهانی کارگر


کارگران بیدار شده اند، عشق، زندگی و مرگ از آن ماست! روز جهانی کارگر بر همه کارگران مبارک.

دیروز رِسِپشن نمایشگاه آقای براگونی بود. من هم با آقای اردوخانی تماس گرفتم که اگر وقت دارند به نمایشگاه سری بزنند. من هر چقدر از تواضع و فروتنی این هنرمند بگویم باز هم کم گفته ام. خوشحالی من دو چندان شد وقتی که ایشان را در نمایشگاه دیدم.
در آن عکس، آقای اردوخانی را می بینید که مشغول صحبت کردن با براگونی و همسرش است.
امروز برای بزرگداشت روز جهانی کارگر، در پارکی نزدیک اینجا جشنی برگذار خواهد شد، من هم می روم که از مردم طراحی کنم. تجربه جالبی است.
باز هم روز کارگر را به همه کارگران تبریک می گویم.

نظرات

‏ناشناس گفت…
نیما جان خودت منصفانه بگو : چند نفر کارگر ممکن است بیایند و
هزاروهشتصد و هفت بخوانند که بهشون تبریک می گویی؟؟؟
:)
روز تو هم مبارک !قدیمی ها به موسیقیدانها می گفتند عمله طرب! حالا چی می شود من هم به تو بگویم روزت مبارک عمله کارتون و طرح ! هاهاها...خیلی بامزه بود! روز منم مبارک: عمله طرح و نقش!خوش بگذره طراحی از مردم

خوب باشی

پست‌های پرطرفدار