هزار و هشتصد و هفتی دیگر
تو را بخدا این سایت را ببینید! جالب است که آنطرف دنیا، یک نفر دیگر هم 1807 برایش عدد جالبی است، برای او هم حتمن جالب است که ... این چند روز نتوانستم کاریکاتور کار کنم، نمی دانم، حتمن خوب می شوم. ( این جنون ادواری هم کار دستمان می دهد )

یک خبر هم از کلاه استودیو
برای دسترسی کامل به مطالب فارسی، مصاحبه ها، ترجمه ها و مقالات، نیاز به ورود به سایت دارید. اگر عضو نیستید می توانید به سادگی عضو کلاه استودیو شوید: با استفاده از فرم عضویت، نام کاربری و نشانی پست الکترونیک خود را وارد کرده و رمز عبور را دریافت نمایید. توجه: اگر از سرویس جی میل یا یاهو استفاده می کنید، رمز شما ممکن است به بالک میل یا صندوق اسپم شما ارسال شود. با عضویت در کلاه استودیو شما امکان دسترسی به کلیه مفالات فارسی و مباحث طرح شده در سایت و استفاده از داشبورد شخصی برای ارسال مقالات و نوشته های خود را خواهید داشت.
در صورتی که عضو سایت هستید، لطفا با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور، وارد سایت شوید.

نظرات

‏ناشناس گفت…
من این مردهه رو می شناسم.یعنی ببخشید این هزار و هشتصد و هفت سال تولد این مرحوم بوده.البته الان داره وبلاگ می نویسه .و من می دونم که پول تبلیغاتشم میده به نیما.پس چی فکر کردین.دنیا همش روی پول می چرخه.البته قدرت.که هردوتاش یکیه دیگه.بعد گول نخورید و نرید اون وبلاگ چون با ارواح طرفید.تازه از کجا معلوم که من که دارم اینو می نویسم یک آدم زنده ام؟ این حرفهای من تمام شد نیما.حالا هی بگو تو رو خدا برین ببینین.مگه تو درآمد داری از دیدن ارواح مارا.این جمله را به لحن قدیم بخوانید.خوب دیگه تنیما جون خوشبخت باشی همیشه و دنبال امرار معاش حلال باش.و همون بهتر که کاریکاتور نکشی چون دلمون نمی خواد یک روزی کشورهای اسلامی علیه ات سفارتها را آتش بزنن.راستی سفارت نیما کجاست؟
؛) اَی اَی اَی
از دست تو
؛)
‏ناشناس گفت…
نگاهم کن زائر
زمانی دراز نگاهم کن
تا برای تو جالب شوم
/
حتی ارواح هزار و هشتصد و هفت هم می دونند که هر عکس نارنجی ای شبیه اون شیطونه که لباس فرشته ها می پوشید و می گفت من خیلی وقته که مرده ام نیست
حتی از روی اینها هم می شه فهمید که نیما عجب هم ای ای خودتی از دست خودت خودتی!!!!لابد فهمیدی
هروقت فهمیدی من چی گفتم بهم خبر بگو منم بفهمم
بابا تو آخر فرشته بدجنس دزدایی که برای جنازه ها تبلیغ وبلاگ می کنند
اون جنازه بالایی چهی گفته ؟این مزخرفات چیه.معلومه که تو باید کاریکاتور بکشی.معلومه که تو چون سفارت نداری کسی نمی تونه بهش حمله کنه.چون تو به کسی ویزا نمیدی برای همین سفارتم نداری.راستی به نظرم راست می گفتی سرم گرمه
:))))))
آخه بهت چی بگَم؟؛)
بهتره من برم تو ذرتها و موز بخورم
میدونی که!؛)
‏ناشناس گفت…
مردم ذوق دارند.موز را می برند توی بوته های ذرت می خورند خیال کنند هاوایی اند!حالا اصلا موز در هاوایی به عمل میاد یا نه؟ بهرحال مهم اینه که همه جای دنیا میشه ب جارو رقصید/خوش بگذره رفیق/ یادت نره پنجره ها رو برای سال نو بشویی
راستش من از بی تفاوتی موز در میان ذرتها خوشم میاد
یعنی اونقدر این دو نسبت به هم بی تفاوتند که یاداور جاروها و شیشه ها و جورابها هستند در ذهن من
خوب باشی رفیق
مرسی؛)
‏ناشناس گفت…
راستش من از تفاوت موزها و ذرتها خوشم میاد
یعنی اونقدر این دو نسبت به هم متفاوتند که می توانند با هم رقص جارو بروند بدون اینکه شیشه ها بشکنند
‏ناشناس گفت…
اینجا چه خبر اسن آقای نیلیان؟ این حرفها مربوط به این پست است یا به ذرتها ربط دارد یا به موزها بی ربط است؟
‏ناشناس گفت…
سلام مردم! چیکار به ربطش دارید.من هم ذرت را آب پز با کره می خورم خیلی هم خوشمزه است
‏ناشناس گفت…
چینی ها مکوز را آب پز دوست می دارند
این هفته موز کمی گران شده بخاطر عید
هفته های دیگر موز می خوریم
چون همش میریم عید دیدنی
من موز دوست ندارم
راستش من دیگه می رم که قدس را آزاد کنم
؛)
‏ناشناس گفت…
نیما نیلیان بیاید اطلاعات می خوایم ازتون بازجویی کنیم چون شما همه موزهای ایران را دزدیدید بردید لای ذرتها دارید از بین می بریدشان
به نام قانون موزای ما رو بدید
‏ناشناس گفت…
از خیبر به نیلیان/از خیبر به نیلیان/اگر اون اطلاعاتیا اومدن موزا رو ندید ببرن/اونا خائنن/بدین به ما/می خوایم پسشون بدیم به گوریلا/ما طرفدار محیط زیستیم
‏ناشناس گفت…
اسم من غضنفر منجی زاده است
اسم شما چی است که می گید برید به اون سایت سر بزنید؟؟؟؟
‏ناشناس گفت…
:))) che bahale in bala.
mibinam k khaneman dar shodi 1807;):))

پست‌های پرطرفدار