والنتاین


می گویند امروز روز والنتاین است!
بسیار خوب
البته اگر در مورد من بخواهید بدانید، تا آنجایی که در یادم است هر روز برایم روز والنتاین بود، چون هر روز عاشق می شدم! ها ها
اما خوب چون امروز روز عشق و این حرفهاست، من هم به عاشقان کادو می دهم!
یک بطری Smirnoff Vodka تقدیم به همه آنهایی که از بس خجالت می کشند نمی توانند به آن شخص بگویند که دوستش دارند، یا اینکه وقتی به صورت اتفاقی عشقشان را می بینند، از بس که هل می شوند به لکنت می افتند و می روند طرف دیگر خیابان که خود را پنهان کنند، بعد هم وقتی تنها می شوند در گوشه ایی می نشینند و گریه می کنند! " از شما چه پنهان که من هم اینطوری بودم "
خلاصه اینکه این روز را هر طوری شده خوش بگذرانید
این کار باب مارلی را هم گوش کنید " یک کادوی دیگر"
ONE LOVE



powered by ODEO

نظرات

‏ناشناس گفت…
Be salamati hame :)

Bob Yeki az legande haye faramosh nashodai tarikhe . merci az bob va merci az shoma vase in entekhab . valentin ham mobarak

One Love . One BOB . For Ever BOB In our Memory .
‏ناشناس گفت…
CHEEEEERS MAN,CHEEEEERS.belakhare manam 1 kado gereftam tu in roooz;)
‏ناشناس گفت…
in SMIRNOFF o khub oomadi, harf nadare chera kado bedam khodam mizanam be salamati;)
‏ناشناس گفت…
مبارك باد
‏ناشناس گفت…
Happy Valentine's day to you too. Nice blog.

پست‌های پرطرفدار