وبلاگ آقای شکلا تی

آقای خاتمی هم وبلاگ نویس شد، با همان نوع دیالوگ همیشگی اش، و با آن شکل و شمایل پشت ویترینی.

هر چه که نظام مذهبی و به طور خاص اسلامی تولید کند بیش از نمی شود. ایشان که آنقدر ادعای دموکرات بودن دارد، هنوز که هنوز است کلام خود را با "بسم الله" شروع می کند. آقای رئیس جمهور سابق! ما به شما به عنوان یک انسان احترام می گذاریم! اما به عنوان حامی دموکراسی قبولتان نداریم!

آقای خاتمی! شروع کلام در مورد آزادی با نام خدا، نه دموکراسی که تئوکراسی است! در باور شما و بقیه ی مذهبی ها هنوز خداست که برای مردم تصمیم می گیرد! نه آقای خاتمی! هروقت خدا را فراموش کردی، آنوقت از دموکراسی حرف بزن!

the cranberries
Wake Up and Smell the Coffee

اینجا بشنوید





نظرات

‏ناشناس گفت…
سلام نیما جان .
باور کن نوشتهء ترا نخوانده بودم و قصد جسارت به شما را هم نداشتم . اما
نیمای عزیزم .
تو هم برای من قابل احترامی . خیلی
عقیده ات را گفتی من هم خواندم اما عزیزم
من نمی گویم خاتمی برای ما بهشت برین ساخته است .
می گویم که با این اختیارات کم توانست حداقل و کمترین را به ما بدهد .
اگر دقت کنی گفتم که کار از جای دیگری خراب است .
ما با قوم تاتار طرف هستیم
خاتمی هم مانند ما بین این لشکر تاتار گیر افتاده بود .
من شهروند مقصرم که در کنار تو دانشجو قرار نگرفتم و از دور نظاره گر بودم .
ممنونم از حضورت عزیز
‏ناشناس گفت…
با سلام

مری کریسمس

و

تبریکات نوروزی 2006
‏ناشناس گفت…
salam ! vali aghaye nilian fekr nakonam har ki ke iman be khoda dashte bashe lozoman nemitoone azadi khah bashe man ba nazaretoon mokhalefam albate in nazare man hast! man beroozam
‏ناشناس گفت…
khoshbakhtane siasatmadaraie ma akhare har chi idea o ebtekare hastan.in yeki ke mige esraiilo bebarin europe,khatami ham kashefe demokrasie eslamie.masha allah.
rasty archieve musike to shabihe be archieve man basi.hala in khube ya bad nemidunam:)
‏ناشناس گفت…
نیما جان حتمن می دونی که این خاتمی از اینترنت سر در نمیاره چه به رسه به وبلاگ. حتی فکر نمی کنم کار با کامپیوتر رو هم بلد باشه. این وبلاگ هم یک وبلاگ تحمیلی ست از طرف دوستان به اصطلاح اصلاح طلب و متاسفانه خود شیرین. می دونم تعبیر درستی نیست اما از اونجایی که این جماعت رو خوب می شناسم باید بگم که هیچ چیز جز ابتذال زیبنده ی اونها نیست. متاسفانه.
‏ناشناس گفت…
به نیما نیلیان: منم مخالف وبلاگ نوشتنش نیستم. از من و تو یا ما که چیزی کم نمیشه اما آخه نیما جان این خاتمی توی هشت سال دوره ریاست جمهوری اش حرفی برای گفتن نداشت. توی وبلاگش چی می خواد بگه؟! مهشید راستی ( http://zananeha.com/archives/2005-12/001730.html)حرف خوبی می زند در مورد وبلاگ نوشتن خاتمی. در مورد مصدق و نیچه و تاختن به فرهنگ هم کاملن حق به تو می دهم. هر چند که اگر به من باشه می گم جای خدا توی خونه هامونم نیست چون مانع اساسی حرکت رو به جلوست. او (خدا) همیشه می خواهد که ما یک قدم ععقب بایستیم. این اصلن خوب نیست.
‏ناشناس گفت…
به نیما نیلیان: منم مخالف وبلاگ نوشتنش نیستم. از من و تو یا ما که چیزی کم نمیشه اما آخه نیما جان این خاتمی توی هشت سال دوره ریاست جمهوری اش حرفی برای گفتن نداشت. توی وبلاگش چی می خواد بگه؟! مهشید راستی ( http://zananeha.com/archives/2005-12/001730.html)حرف خوبی می زند در مورد وبلاگ نوشتن خاتمی. در مورد مصدق و نیچه و تاختن به فرهنگ هم کاملن حق به تو می دهم. هر چند که اگر به من باشه می گم جای خدا توی خونه هامونم نیست چون مانع اساسی حرکت رو به جلوست. او (خدا) همیشه می خواهد که ما یک قدم ععقب بایستیم. این اصلن خوب نیست.

پست‌های پرطرفدار